Tuesday 10 August 2010

KUMPULAN TUGASAN

1) SENI DALAM PENDIDIKAN DAN PENDIDIKAN SENI DAN VISUAL
GROUP 1: SHAKIRIN, ISMA, HIDAYAH, SYAFIQAH
GROUP 2: ATIQAH,HAJAR, NADIA, MARLIA, NADIA, LIYANA
GROUP 3: HUDA, HASISWANA, ZILA, IRMA, AISYAH
GROUP 4: AZMAN, ZAKI, ARHAM, OSMAN
GROUP 5: DZUL,HAMIZAN, FITRI, FUDHAIL

2) EDU- TEKNOLOGI DALAM PENDIDIKAN KKBI
GROUP 1: HAJAR DAN AISYAH
GROUP 2: HASISWANA DAN ATIQAH
GROUP 3: SYAFIQAH DAN HIDAYAH
GROUP 4: AZMAN DAN ZAKI
GROUP 5: ISMA DAN SHAKIRIN
GROUP 6: OSMAN DAN HAMIZAN
GROUP 7: LIYANA DAN MARLIA
GROUP 8: IRMA DAN NADIA
GROUP 9: FUDHAIL DAN ARHAM
GROUP 10: FITRI DAN DZU
GROUP 11 : HUDA DAN ZILA

3) EDU- POSTER

GROUP 1: HAJAR DAN HIDAYAH
GROUP 2: HASISWANA DAN ATIQAH
GROUP 3: SYAFIQAH DAN AISYAH
GROUP 4: ARHAM DAN ZAKI
GROUP 5: ISMA DAN SHAKIRIN
GROUP 6: OSMAN DAN HAMIZAN
GROUP 7: LIYANA DAN MARLIA
GROUP 8: IRMA DAN NADIA
GROUP 9: FUDHAIL DAN FITRI
GROUP 10: DZUL DAN AZMAN
GROUP 11: HUDA DAN ZILA

4)BUKU LOG

GROUP 1: DZUL DAN HAJAR
GROUP 2: ATIQAH DAN AISYAH
GROUP 3: SYAFIQAH DAN ZAKI
GROUP 4: OSMAN DAN HIDAYAH
GROUP 5: IRMA DAN NADIA
GROUP 6: SHAKIRIN DAN HASISWANA
GROUP 7: ISMA DAN HAMIZAN = BOLA BALING
GROUP 8: LIYANA DAN MARLIA
GROUP 9: HUDA DAN ARHAM
GROUP 10: AZMAN DAN ZILA
GROUP 11: FITRI DAN FUDHAIL

5) AKTIVITI KECERGASAN

GROUP 1: HAJAR DAN ATIQAH = KELENTURAN
GROUP 2: AISYAH DAN OSMAN = IMBANGAN
GROUP 3: AZMAN DAN AZILA = KUASA
GROUP 4: SYAFIQAH DAN ZAKI = KEPANTASAN
GROUP 5: LIYANA DAN MARLIA = KETANGKASAN
GROUP 6: HUDAN DAN ARHAM = KOORDINASI
GROUP 7: ISMA DAN HAMIZAN = DAYA TAHAN OTOT
GROUP 8: SHAKIRIN DAN HASISWANA = MASA TINDAK BALAS
GROUP 9: NADIA DAN MARLIA = MASA TINDAK BALAS
GROUP 10: DAYAH DAN DZUL = DAYA TAHAN KARDIOVASKULAR
GROUP 11: FITRI DAN FUDHAIL = KEKUATAN

6) RANCANGAN PENGAJARAN SEMESTER (NEXT WEEK WITH PUAN WARTI)

GROUP 1: NADIA, ZAKI, HAMIZAN, HUDA, AISYAH DAN OSMAN
GROUP 2: ISMA, SHAKIRIN, MARLIA, IRMA DAN LIYANA
GROUP 3: HAJAR, ATIQAH. HIDAYAH, AZILA, HASISWANA DAN FUDHAIL
GROUP 4: DZUL, SYAFIQAH, AZMAN, ARHAM, FITRI

No comments:

Post a Comment